KAKO IZGLEDA NEUROMETRIJSKA PROCJENA?
KORAK 1
MJERENJE
Snimanje moždanih valova provodi se uz pomoć ultralakog sigurnog senzora (proizvođač NeuroSky, SAD) pri rješavanju jednostavnih zadataka iz različitih područja (koriste se standardni psihološki testovi).
KORAK 2
ANALIZA
Snimljeni podaci moždanih valova automatski se analiziraju jedinstvenim patentiranim algoritmom bez ljudskog sudjelovanja te usklađuju sa jednim od 67 miliona različitih profila.
KORAK 3
TQ IZVJEŠTAJ
TQ izvješće pruža jasnu i detaljnu sliku dugoročnog plana osobnog razvoja, usmjerenog na vaš jedinstveni skup talenata. Izvješće je osmišljeno kako bi vam pomoglo u razumijevanju vaših najjačih strana i pružilo smjernice za njihovo optimalno razvijanje.
RAZUMIJEVANJE VERBATORIJE
Znate li za što je vaše dijete sposobno? Možete li pogoditi njegove skrivene talente i sklonosti?
Ponekad su potrebne godine da se pronađu odgovori na ta pitanja. U isto vrijeme, djeca pohađaju različite aktivnosti, puno truda i sredstava se troši na podučavanje, ali u očima djeteta nema interesa za odabrano područje. Zašto se to događa? Odgovor je jednostavan: djetetov talent nije testiran. Preliminarna procjena mogućnosti pomaže u određivanju:
♦ Koju aktivnost odabrati;
♦ Individualan ili timski sport;
♦ Koje je optimalno opterećenje bez opasnosti po zdravlje;
♦ Koji su talenti vrijedni truda da ih se razvije;
♦ U kojem području djelovanja će mu biti lakše uspjeti.
Znanje i vještine NISU jednake talentu.
Ispravan odabir obrazovnog smjera djeteta zasnovan na njegovim prirodnim talentima i sklonostima, učinit će proces obrazovanja učinkovitijim i produktivnijim. Ovo će biti jasno strukturiran proces koji otkriva sve talente djeteta i pomaže mu da ostvari svoj puni potencijal. Prije svega, treba uzeti u obzir da djetetove sposobnosti više ovise o njegovim prirodnim talentima. Nekoga zanima glazba, nekoga oduševljava sport, no netko se želi iskazati na književnom polju. Npr. dijete s intrapersonalnom inteligencijom neće se osjećati ugodno u cirkusu. Sve to pomaže u izbjegavanju sukoba u obitelji, zbližavanju roditelja i djeteta (jer se dijete osjeća shvaćenim i cijenjenim) te razvijanju urođenih talenata.